Friday, June 26, 2009

Let the Dead, bury the Dead.

Luke 9:59-60
59) But he said to him, 'Lord, let me first go and bury my father.'
60) But he said to him, 'Leave the dead to bury their own dead; but as for you, go and proclaim the kingdom of God.'

16 comments:

  1. The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

    ReplyDelete
  2. Normally, both your asses would be dead as fucking fried chicken, but you happen to pull this shit while I'm in a transitional period so I don't wanna kill you, I wanna help you. But I can't give you this case, it don't belong to me. Besides, I've already been through too much shit this morning over this case to hand it over to your dumb ass.

    ReplyDelete
  3. Bit tricky getting much animation in the limbs once you're dead though.

    ReplyDelete
  4. Uh while I understand the biblical metaphor of letting the dead bury the dead I am curious why you used Blind Faith in the video instead of the Grateful Dead?

    Now if you all are going to start calling down the wrath of God on each other and shit please advise me a week beforehand so I can ask God to direct some of his wrath to a few of my own pet projects. OK?

    ReplyDelete
  5. James... I have always wondered about that myself.
    Walking M...(chuckle) Good point i must make it up to Jerry. Sorry about the god thing, I'll remember that next time and for sure give you a heads up. There is enough wrath to go around.

    ReplyDelete
  6. Now, now, if you boys can't get along, God's gonna put your asses in the corner...and you DON'T want to go in the fucking corner...it will fuck you up...believe it!

    ReplyDelete
  7. Punch, Look, don't sugar coat it, I mean SAY IT, Dammit. Don't keep it in!

    I never got that Biblical passage. I always wondered who Jesus meant by the dead. I always took it as though who are for all purposes, dead to doing anything good in the world.

    ReplyDelete
  8. Opps, typo--I mean those who are for all purposes dead to doing any good in the world. That includes judgmental fanatics who are telling me I'm going to hell every other week.

    ReplyDelete
  9. You guys are feisty for a beautiful Saturday morning

    ReplyDelete
  10. Mr. jadedj... don't start somethin' god can't finish.
    E of the R,... thank you, I was holding back 'cause I did not want to offend.
    E of the R,... you are spot on. Look forward to seeing you in Hell. Those Polyester Misters hopefully won't make it. BTW, in my book you are a dear sister of the church, they tell me every week i'm a sinner on the road to Hell.
    Peach T... we are fighting over you and who gets to eat your tarts. That recipe sounds yummie.

    ReplyDelete
  11. Say "What?" one more time mother fucker. I dare you.

    ReplyDelete
  12. Mr. C... not gonna happen. Want a tast of my hamburger? It's a Big Kahuna, don't want to get too full, savin' my self for a peach tart, later> Well actually i was going over to the Waiting on Jesus Towers for Vespers and kinda hoped there might be a tart or two left, ya know. Nope, nien, no, not going to say... hey wait a minute, is this a trick question?

    ReplyDelete
  13. Well helllllllll. You can call me whisker, and you can call me fister, but don't ya call me mister, sister.

    Ye hast finally dun it! Take heed brother and ye's blowup sister. Doth thou dare to covet the dead coveted by begatting with wanton wanters and slidders into the very piths of the ceitful bezzabulb his self? I, with the spirits and banter of him self his self, verifiedly as the YakwayYakway his nificent, answer for ye in the name of him who never answers, lowe even untwo me: Woe is the child which follows the voice of inflection and pus with ye ears and eyes and nose upon them. You have blasterfeared the good god almighty and his verilyness in the wordy of thous, with thouse deredeemingness. Douse the louse or thou will know the very juiceous rumble of his innard deflectional rath and thunderness through that which he has given un two meese!

    Beware oh ye so little snotnosed displacer! Beware!

    ReplyDelete
  14. jadedj... no Sir, nahauhh, sir nope, Sister, i hope you are happy, I'm in world of hurt, all 'cause of you, dear sister, you, no mister.
    Mr. C... See that was not me that said... well you know the W' word. It was Walking M. for the record, he's got an inside track to God.
    Walking M... walk mutherfucka walk, Mr. C. don't play with a full deck, but it is loaded. If it is and he is, well duck.

    ReplyDelete

Gems of thought

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
email punchnojudy@gmail.com, love being alive, the alterntiative has lousy hours, liberal and don't care if you give me cracked corn.